Benicarló prepara una Jornada contra l’Assetjament i el Ciberassetjament Escolar

Amb motiu del 2 de maig, Dia Internacional contra l’Assetjament Escolar, les regidories de Serveis Socials i Polítiques Inclusives i d’Educació de l’Ajuntament de Benicarló estan organitzant la I Jornada de Prevenció i Intervenció contra l’Assetjament i el Ciberassetjament Escolar.

L’objectiu és donar a conèixer el treball que s’està desenvolupant en la província de Castelló en relació a la prevenció de l’assetjament escolar, compartir experiències i bones pràctiques amb professionals de diferents àmbits, administració pública, entitats i associacions.

La jornada, que es durà a terme a finals d’abril, s’inclou dins de les mesures emmarcades per al 2023 dins del I Pla Municipal d’Infància i Adolescència de Benicarló i és fruit de la demanda realitzada per part de les xiquetes, xiquets i adolescents del Consell d’Infància i Adolescència i promoguda des de la Unitat de Prevenció Comunitària de Conductes Addictives (UPCCA).

Comparteix:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Threads
Llegeix més!

També et pot interessar

Comença el Gàmesis 2K25

Durant el cap de setmana Vinaròs es convertirà en el referent del món dels videojocs amb xerrades divulgatives, tornejos, tallers i màquines recreatives Aquest matí