
El recinte del port acollirà aquesta novetat impulsada des de la Regidoria de Festes amb una fideuà popular i l’actuació de l’orquestra Panorama, una de les millors d’Espanya
Aquest matí el regidor de Festes, Víctor García, acompanyat per la regidora de Governació, Carla Miralles, ha presentat una nova iniciativa per al dimarts 26 d’agost, el Summer Closing, una jornada molt especial per acomiadar l’estiu amb un sopar i gran espectacle per a tots els públics. Es tracta d’una proposta innovadora amb la finalitat de dinamitzar el municipi i oferir una alternativa al sol i platja, a més de ser un atractiu més de cara als visitants i veïns.
El regidor García ha indicat que serà una bona oportunitat per acomiadar l’estiu amb una revetlla de germanor que també comptarà amb la participació de les Reines, dames i cavallers de la Fira i Festes de Sant Joan i Sant Pere. Segons comentava la intenció de l’equip de govern que és que el Summer Closing passe a formar part com una activitat més de l’extensa programació estiuenca que s’acabe consolidant tant a Vinaròs com a la comarca.
En relació a l’actuació de l’orquestra Panorama, García indicava que “des de l’equip de govern hem volgut apostar per una de les millors orquestres d’Espanya, amb l’objectiu d’oferir un bon espectacle”.
Per la seua banda, la regidora Miralles comentava que els tiquets per a la fideuà popular es podran aconseguir a partir d’aquesta vesprada a l’oficina de turisme al preu de 24€, que inclou ració per a sis persones i botella de cava. Pel que fa a l’actuació de l’orquestra Panorama, la regidora assenyalava que l’espectacle començarà cap a les 23:30h amb accés lliure per a tots els veïns i visitants disposats a gaudir d’una bona revetlla.
Miralles insistia que “amb el Summer Closing el que busquem és dinamitzar la ciutat per fer de Vinaròs un destí referent durant tot l’any, que resulte atractiu per als visitants i que també ajude a reactivar l’economia”.