Setmana Internacional dels Arxius a l’Arxiu Municipal de Vinaròs

 

Del 6 al 10 de juny de 2022 se celebra la IV Setmana Internacional dels Arxius amb el lema #SomArxiu. Els arxius conserven les històries i el passat de la societat, el seu present i eventualment el seu futur. Els documents d’arxiu són testimoni de la història, societat i cultura de la nostra ciutat i dels i les vinarossenques, ens ajuden a comprendre què som i què volem ser.

Amb motiu d’aquesta celebració l’Ajuntament de Vinaròs recupera la dinamització de la pàgina de Facebook de l’Arxiu Municipal https://www.facebook.com/ArxiuMunicipalVinaros/, amb l’objectiu de difondre i divulgar per a totes les persones investigadores i interessades en la història i patrimoni de Vinaròs, els fons documentals i col·leccions que conserva la ciutat.

Comparteix:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Llegeix més!

També et pot interessar

𝐒𝐚𝐧𝐭 𝐑𝐚𝐟𝐚𝐞𝐥 𝐚𝐜𝐨𝐧𝐬𝐞𝐠𝐮𝐞𝐢𝐱 𝐮𝐧𝐚 𝐬𝐮𝐛𝐯𝐞𝐧𝐜𝐢𝐨́ 𝐝𝐞 𝟕.𝟓𝟎𝟖,𝟎𝟖 € 𝐝𝐞 𝐥𝐚 𝐃𝐢𝐩𝐮𝐭𝐚𝐜𝐢𝐨́ 𝐩𝐞𝐫 𝐚 𝐠𝐚𝐫𝐚𝐧𝐭𝐢𝐫 𝐞𝐥 𝐒𝐞𝐫𝐯𝐞𝐢 𝐝𝐞 𝐏𝐫𝐨𝐦𝐨𝐜𝐢𝐨́ 𝐝𝐞 𝐥’𝐀𝐮𝐭𝐨𝐧𝐨𝐦𝐢𝐚 𝐏𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧𝐚𝐥 (conegut com a Unitat de Respir) per als nostres majors

L’Ajuntament de Sant Rafael continua treballant pel benestar de tots els seus veïns i veïnes, i en aquest sentit ha aconseguit una subvenció de 7.508,08