L’Ajuntament de Vinaròs contracta vuit veïns aturats a través dels programes EMPUJU i EXPLUS

 

En total ha suposat rebre una ajuda de la Generalitat Valenciana pel valor de 196.000€ per a posar en marxa dels dos programes d’ocupació

L’Ajuntament de Vinaròs ha formalitzat la contractació de vuit persones aturades a través dels programes d’ocupació EMPUJU i EXPLUS. El primer està adreçat per a joves menors de 30 anys perquè milloren les seues competències professionals, mentre que el segon programa, EXPLUS, està adreçat per a persones desocupades majors de 30 anys.

Pel que fa a l’EMPUJU, suposa una ajuda de la Generalitat Valenciana de 66.000€ i s’ha realitzat la contractació d’una tècnica de turisme, un tècnic mitjà de sistemes microinformàtics i una tècnica de comunicació i màrqueting. En tots els casos les incorporacions s’han realitzat pel termini de 12 mesos a jornada completa.

En relació a l’EXPLUS, ha suposat rebre una ajuda de 130.000€ per fer la contractació de tres administratives, una arquitecta i un tècnic de prevenció de riscos laborals. Les incorporacions també es realitzaran pel termini de 12 mesos a jornada completa.

La regidora d’Ocupació, Paula Cerdà, ha destacat que “en total ha suposat aconseguir una subvenció de 196.000€ per fer la contractació de vuit persones aturades, que donaran suport a les tasques de l’Ajuntament”. Segons afegia aquest tipus de programes també suposen una ajuda molt important perquè les persones contractades puguen millorar el seu currículum de cara a una futura incorporació en el mercat laboral.

Comparteix:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Llegeix més!

També et pot interessar

𝐒𝐚𝐧𝐭 𝐑𝐚𝐟𝐚𝐞𝐥 𝐚𝐜𝐨𝐧𝐬𝐞𝐠𝐮𝐞𝐢𝐱 𝐮𝐧𝐚 𝐬𝐮𝐛𝐯𝐞𝐧𝐜𝐢𝐨́ 𝐝𝐞 𝟕.𝟓𝟎𝟖,𝟎𝟖 € 𝐝𝐞 𝐥𝐚 𝐃𝐢𝐩𝐮𝐭𝐚𝐜𝐢𝐨́ 𝐩𝐞𝐫 𝐚 𝐠𝐚𝐫𝐚𝐧𝐭𝐢𝐫 𝐞𝐥 𝐒𝐞𝐫𝐯𝐞𝐢 𝐝𝐞 𝐏𝐫𝐨𝐦𝐨𝐜𝐢𝐨́ 𝐝𝐞 𝐥’𝐀𝐮𝐭𝐨𝐧𝐨𝐦𝐢𝐚 𝐏𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧𝐚𝐥 (conegut com a Unitat de Respir) per als nostres majors

L’Ajuntament de Sant Rafael continua treballant pel benestar de tots els seus veïns i veïnes, i en aquest sentit ha aconseguit una subvenció de 7.508,08