Joves Socialistes de Vinaròs impulsen una recollida solidària per als més menuts

Joves Socialistes de Vinaròs, amb el suport del PSPV-PSOE VINARÒS organitza aquest dissabte 20 de desembre una recollida solidària de joguines i productes de puericultura destinada a Creu Roja, amb l’objectiu de garantir que cap xiquet ni xiqueta es quede sense il·lusió durant aquestes festes nadalenques.

La iniciativa tindrà lloc de 10:00 h a 13:30 h, al carrer Dr. Ricardo Santos, al costat de Gascó, on les persones que ho desitgen podran aportar joguines noves, així com articles de puericultura, que seran distribuïts posteriorment per Creu Roja entre les famílies que més ho necessiten.

Des de Joves Socialistes de Vinaròs han destacat que “ Nadal ha de ser un temps de solidaritat, especialment per als més menuts, i amb aquesta acció volem contribuir a fer un poc més fàcil aquestes dates a moltes famílies del nostre municipi”.

Aquesta recollida solidària s’emmarca dins del compromís social de Joves Socialistes, que per 4t any consecutiu, col·laborem amb associacions locals amb l’objectiu clar d’apropar la igualtat d’oportunitats a totes les famílies.

Joves Socialistes de Vinaròs animen la ciutadania a participar i sumar-se a aquesta iniciativa solidària. Entre totes i tots podem arribar a més gent!

Lara Guadix Castillo
Secretària d’Organització de Joves Socialistes de Vinaròs

Comparteix:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Threads
Llegeix més!

També et pot interessar