
La Diputació denuncia el bloqueig de més de 90 milions d’euros per part del Govern d’Espanya i exigix la suspensió de les regles fiscals per a poder disposar dels diners dels castellonencs
La vicepresidenta i responsable de l’àrea Econòmica, María Ángeles Pallarés, lamenta que el Govern Central bloquege més de 90 milions d’euros procedents de la liquidació












