L’Ajuntament mantindrà la subvenció a les Falles de Benicarló

 

A causa de la importància cultural i econòmica de la festa fallera, l’equip de govern ha decidit atorgar enguany també la subvenció habitual a la Junta Local Fallera i a les 13 comissions, per tal que puguen encetar un nou projecte per a enguany. La festa es podria celebrar el segon semestre de l’any, segons com evolucione la situació sanitària.

L’alcaldessa de Benicarló, Xaro Miralles, acompanyada pel regidor de Festes i Falles, Pedro Manchón i el president de la Junta Local Fallera, Fede Guimerà, ha anunciat que «l’equip de govern ha decidit preservar l’import de les subvencions que s’atorguen a la Junta Local Fallera i a les comissions, per tal que puguen encetar un nou projecte que tinga repercussió directa en l’activitat econòmica de Benicarló».

Per la seua part, el regidor de Festes i Falles ha recordat que «les Falles a Benicarló van més enllà d’allò estrictament festiu, tenen una importància cultural i un pes important en el moviment econòmic del municipi, per això promocionar-les és també donar suport a diverses activitats econòmiques que viuen al voltant de la festa i repercuteixen en el teixit econòmic de Benicarló».

En aquest sentit, el regidor ha desvetllat que en una reunió conjunta entre l’Ajuntament, la Junta Local Fallera, els presidents de les 13 comissions falleres, «el consistori ha traslladat una proposta a les comissions per tal que, d’acord amb la subvenció que es manté, puguen encetar un nou projecte més humil que ens permetrà salvar l’exercici del 2021 i fer que es mantinga l’esperit faller a Benicarló».

El president de la Junta Local Fallera ha volgut agrair la proposta de l’Ajuntament i «l’esforç del consistori per mantindre la subvenció en un moment com aquest». Guimerà ha afegit que «ara les comissions seran les que decidiran si plantar o no els monuments durant el segon semestre de l’any, però sempre respectant totes les mesures de seguretat, perquè la festa és important però la salut ho és molt més».

Falles en línia

Guimerà també ha desvetllat que des de la Junta Local Fallera han preparat una programació en línia per a mantindre encesa la flama de les Falles de Benicarló.


Comparteix:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Llegeix més!

També et pot interessar

𝐒𝐚𝐧𝐭 𝐑𝐚𝐟𝐚𝐞𝐥 𝐚𝐜𝐨𝐧𝐬𝐞𝐠𝐮𝐞𝐢𝐱 𝐮𝐧𝐚 𝐬𝐮𝐛𝐯𝐞𝐧𝐜𝐢𝐨́ 𝐝𝐞 𝟕.𝟓𝟎𝟖,𝟎𝟖 € 𝐝𝐞 𝐥𝐚 𝐃𝐢𝐩𝐮𝐭𝐚𝐜𝐢𝐨́ 𝐩𝐞𝐫 𝐚 𝐠𝐚𝐫𝐚𝐧𝐭𝐢𝐫 𝐞𝐥 𝐒𝐞𝐫𝐯𝐞𝐢 𝐝𝐞 𝐏𝐫𝐨𝐦𝐨𝐜𝐢𝐨́ 𝐝𝐞 𝐥’𝐀𝐮𝐭𝐨𝐧𝐨𝐦𝐢𝐚 𝐏𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧𝐚𝐥 (conegut com a Unitat de Respir) per als nostres majors

L’Ajuntament de Sant Rafael continua treballant pel benestar de tots els seus veïns i veïnes, i en aquest sentit ha aconseguit una subvenció de 7.508,08