L’Ajuntament de Benicarló adequarà un pàrquing per a vehicles al costat del Mercat

L’Ajuntament ha firmat un contracte d’arrendament per una parcel·la amb capacitat per a 67 vehicles. Seran necessaris treballs d’adequació i pavimentació del solar abans d’obrir-lo al públic.

L’Ajuntament de Benicarló ha arrendat un solar de més de 1.500 metres quadrats al carrer de Joan Carles I que es destinarà a aparcament públic i que permetrà cobrir les necessitats d’estacionament del Mercat de Benicarló i compensarà la pèrdua de places de pàrquing com a conseqüència de les obres de regeneració de l’entorn del Mercat.

L’alcaldessa de Benicarló, Xaro Miralles, ha expressat la seua satisfacció per la firma d’aquest contracte «que suposarà una millora molt important per als clients del Mercat i que contribuirà a dinamitzar tota la zona del centre de la ciutat».

Xaro Miralles ha reiterat «el compromís de l’equip de govern amb la revitalització del Mercat» i ha explicat que «ara per ara, estem estudiant quina serà la millor fórmula de gestió d’aquest aparcament».

El contracte d’arrendament s’ha firmat per un període de sis anys i entrarà en vigor el proper 1 d’agost, tot i que seran necessàries obres d’adequació del solar abans de fer efectiu l’ús de la parcel·la com a aparcament.

En concret, el projecte redactat pels Serveis Tècnics Municipals preveu l’enderrocament del mur perimetral del solar i el desbrossament i asfaltat de la superfície. A més, es dotarà el solar d’enllumenat públic i s’adequaran les zones d’entrada i sortida.

Regeneració de tot l’entorn

L’adequació d’aquest aparcament anirà en paral·lel a les obres d’intervenció i regeneració urbana de l’entorn de la plaça del Mercat, un projecte que suposarà la reordenació de l’espai exterior i la pavimentació de la zona per tal de dotar-la d’una nova imatge.

El projecte, valorat en 333.752,88 euros (IVA inclòs), està cofinançat per la Conselleria d’Habitatge i Arquitectura Bioclimàtica i per la Diputació de Castelló i se suma a un altre projecte de millora de la climatització del Mercat que s’ha presentat a les ajudes PIREP, valorat en 837.644,12 euros.

Comparteix:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Llegeix més!

També et pot interessar

𝐒𝐚𝐧𝐭 𝐑𝐚𝐟𝐚𝐞𝐥 𝐚𝐜𝐨𝐧𝐬𝐞𝐠𝐮𝐞𝐢𝐱 𝐮𝐧𝐚 𝐬𝐮𝐛𝐯𝐞𝐧𝐜𝐢𝐨́ 𝐝𝐞 𝟕.𝟓𝟎𝟖,𝟎𝟖 € 𝐝𝐞 𝐥𝐚 𝐃𝐢𝐩𝐮𝐭𝐚𝐜𝐢𝐨́ 𝐩𝐞𝐫 𝐚 𝐠𝐚𝐫𝐚𝐧𝐭𝐢𝐫 𝐞𝐥 𝐒𝐞𝐫𝐯𝐞𝐢 𝐝𝐞 𝐏𝐫𝐨𝐦𝐨𝐜𝐢𝐨́ 𝐝𝐞 𝐥’𝐀𝐮𝐭𝐨𝐧𝐨𝐦𝐢𝐚 𝐏𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧𝐚𝐥 (conegut com a Unitat de Respir) per als nostres majors

L’Ajuntament de Sant Rafael continua treballant pel benestar de tots els seus veïns i veïnes, i en aquest sentit ha aconseguit una subvenció de 7.508,08