Juan Cortés Cabrera guanya el XXIV Certamen de Fotografia Ciutat de Benicarló

El segon premi ha estat per a Pau Peset Ferrer i el tercer per a Fernando Roldán Vinuesa. Les 30 obres presentades al concurs es poden visitar al Mucbe fins al 5 de novembre.

El jurat del XXIV Certamen de Fotografia Ciutat de Benicarló, que enguany tenia com a lema ‘Festes i tradicions a Benicarló’, ha atorgat el primer premi a la fotografia ‘Fiesta a los pies del campanario’, de Juan Cortés Cabrera.

El segon premi ha estat per a Pau Peset Ferrer, per la fotografia ‘Esperando’, mentre que el tercer premi l’han atorgat a Fernando Roldán Vinuesa per la fotografia titulada ‘Descans’.

Els tres guanyadors van rebre el guardó ahir al Mucbe en l’acte de lliurament presidit per la regidora de Cultura, María Teresa Pellicer, que va agrair la participació i la qualitat de les obres presentades.

El guanyador, Juan Cortés, s’endurà un premi de 500 euros, mentre que el segon i el tercer classificats han aconseguit 250 euros i 100 euros respectivament.

Les 30 obres que s’han presentat al concurs es poden visitar al Mucbe fins al 5 de novembre.

Comparteix:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Llegeix més!

També et pot interessar

𝐒𝐚𝐧𝐭 𝐑𝐚𝐟𝐚𝐞𝐥 𝐚𝐜𝐨𝐧𝐬𝐞𝐠𝐮𝐞𝐢𝐱 𝐮𝐧𝐚 𝐬𝐮𝐛𝐯𝐞𝐧𝐜𝐢𝐨́ 𝐝𝐞 𝟕.𝟓𝟎𝟖,𝟎𝟖 € 𝐝𝐞 𝐥𝐚 𝐃𝐢𝐩𝐮𝐭𝐚𝐜𝐢𝐨́ 𝐩𝐞𝐫 𝐚 𝐠𝐚𝐫𝐚𝐧𝐭𝐢𝐫 𝐞𝐥 𝐒𝐞𝐫𝐯𝐞𝐢 𝐝𝐞 𝐏𝐫𝐨𝐦𝐨𝐜𝐢𝐨́ 𝐝𝐞 𝐥’𝐀𝐮𝐭𝐨𝐧𝐨𝐦𝐢𝐚 𝐏𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧𝐚𝐥 (conegut com a Unitat de Respir) per als nostres majors

L’Ajuntament de Sant Rafael continua treballant pel benestar de tots els seus veïns i veïnes, i en aquest sentit ha aconseguit una subvenció de 7.508,08