Finalitzen les obres de remodelació de la Piscina amb una inversió de 2,7 milions €

Només quedarà pendent la col·locació del mobiliari i la connexió a la xarxa elèctrica. La fase d’adjudicació de la gestió de la instal·lació es troba en la recta final.

L’Ajuntament de Benicarló ha anunciat la finalització de les obres de remodelació integral de la Piscina Municipal, un projecte que ha suposat una inversió global de 2,7 milions d’euros, incloent el mobiliari nou que s’instal·larà en els pròxims dies.

Durant la visita a les instal·lacions, l’alcalde de Benicarló, Juanma Cerdá, ha destacat que el final de les obres «suposa un pas molt important per a la reobertura d’un espai molt esperat per tota la ciutadania». Cerdá ha subratllat que «la piscina estarà preparada en breu per a obrir les portes i oferir un servei de qualitat, accessible i modern».

Un edifici pràcticament nou

El primer tinent d’Alcaldia i regidor d’Urbanisme, Juan Pascual Sorlí, ha explicat que l’obra ha anat molt més enllà del que s’havia previst inicialment. «S’han trobat deficiències estructurals importants que no estaven detectades i que s’han resolt amb responsabilitat i rigor», ha assegurat. En aquest sentit, ha posat com a exemple la renovació completa de les platges perimetrals de la piscina, que en un principi no estaven contemplades.

Els treballs s’han centrat en l’adequació energètica de la Piscina, fonamentalment en la instal·lació de plaques fotovoltaiques i d’aparells que milloren la salubritat de l’edifici, a més de la renovació de tot el sistema de climatització.

Paral·lelament, s’han renovat completament els vestidors per adaptar-los a la normativa actual, s’han habilitat nous vestidors infantils i, a més, s’ha millorat tot el sistema d’evacuació d’aigües residuals.

Finalment, s’ha instal·lat un ascensor que permetrà accedir a la zona de grades, de manera que la Piscina serà un edifici que complirà al 100% amb tota la normativa d’accessibilitat.
«Gràcies a aquestes actuacions —ha afegit Sorlí—, la Piscina Municipal presenta ara una estructura totalment renovada, tant a nivell funcional com estètic, i es convertirà en una instal·lació de referència a tot el nord de la província de Castelló».

A punt per a l’obertura
Amb les obres finalitzades, només queden tres passos per a poder reobrir les instal·lacions al públic: d’una banda, la instal·lació del mobiliari interior, que s’anirà col·locant al llarg del mes de juliol; d’altra banda, la connexió a la xarxa elèctrica, una gestió que ja està en tràmit amb l’empresa subministradora; i finalment, l’adjudicació de la gestió de la instal·lació, un procés que es troba ja en la fase final.

El regidor ha remarcat que «s’ha prioritzat la qualitat per damunt de la pressa» i ha valorat que «ara podem dir amb seguretat que tenim una piscina totalment renovada i adaptada a les necessitats actuals».

Comparteix:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Llegeix més!

També et pot interessar