El vicepresident Martínez Mus visita Benicarló per avançar en projectes pendents amb la Generalitat

El conseller ha mantingut una reunió de treball amb l’equip de govern per abordar diferents qüestions que l’Ajuntament té pendents amb la Generalitat i continuar avançant en projectes clau per al municipi. Martínez Mus ha visitat la Falla Benicarló, guanyadora del primer premi de les Falles 2026.

El vicepresident tercer de la Generalitat i conseller de Medi Ambient, Infraestructures, Territori i de la Recuperació, Vicente Martínez Mus, ha visitat avui Benicarló per mantindre una reunió de treball amb l’alcalde, Juanma Cerdá, i membres de l’equip de govern municipal amb l’objectiu d’avançar en diferents qüestions que l’Ajuntament té pendents amb la Generalitat.

En la reunió també han participat la directora general d’Infraestructures, María José Martínez, el regidor d’Urbanisme, Borja Castell, i el regidor de Contractació i Patrimoni, Álvaro París. Durant la trobada s’han abordat diversos projectes i infraestructures d’interés per al municipi, entre els quals la carretera Benicarló-Peníscola, el futur del port, el Pla d’Ordenació Costera o el catàleg de platges, entre altres assumptes relacionats amb la planificació territorial i les infraestructures.

En el marc de la visita institucional, el vicepresident també s’ha desplaçat fins a la Falla Benicarló, guanyadora del primer premi d’enguany, on ha volgut posar en valor la importància de les Falles per a la ciutat.

Martínez Mus ha destacat que «les Falles formen part del patrimoni de Benicarló i representen una manera de compartir festa i cultura». El vicepresident també ha remarcat la singularitat d’aquesta celebració, assenyalant que «són les falles més al nord i és important que la gent sàpiga que a Benicarló també es fan falles i que es viuen amb molta intensitat».

Per la seua banda, l’alcalde, Juanma Cerdá, ha agraït la visita del vicepresident i l’interés mostrat pels assumptes que afecten el municipi. Cerdá ha subratllat «la importància de mantindre una col·laboració fluïda amb la Generalitat per continuar avançant en projectes estratègics per a Benicarló».

 

Comparteix:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Threads
Llegeix més!

També et pot interessar