El nou centre disposa de tres unitats d’Educació Infantil de segon cicle i sis unitats d’Educació Primària
El Consell ha aprovat el decret que regula la creació del Col·legi Públic d’Educació Infantil i Primària Número 5 en la localitat de Benicarló.
La posada en marxa d’esta infraestructura educativa obeïx als estudis de planificació educativa realitzats per la Conselleria d’Educació, que constaten la seua conveniència per a poder atendre les necessitats d’escolarització de l’alumnat d’Infantil i Primària d’esta localitat en les millors condicions possibles.
El nou centre disposa de tres unitats d’Educació Infantil de segon cicle i sis unitats d’Educació Primària i tindrà capacitat per a 75 llocs escolars d’Educació Infantil de segon cicle i 150 d’Educació Primària.