Benicarló retorna al mar una tortuga rescatada per la Confraria de Pescadors

La platja del Morrongo ha acollit este matí la solta d’una tortuga marina rescatada per pescadors de Benicarló, després d’haver completat amb èxit el seu procés de recuperació.

L’acció ha estat possible gràcies a la col·laboració entre l’Oceanogràfic, la Confraria de Pescadors i l’Ajuntament de Benicarló, en un exemple de cooperació per a la protecció de la fauna marina.
L’acte ha comptat amb la participació d’alumnat de diversos centres educatius de la ciutat, així com de la reina de festes i les dames infantils.

Abans de la solta, personal de l’Oceanogràfic que ha treballat en la recuperació de la tortuga ha oferit una explicació didàctica i participativa sobre la tasca de conservació i recuperació d’espècies marines, incidint en la importància de la conscienciació ciutadana.

Comparteix:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Threads
Llegeix més!

També et pot interessar