Benicarló instal·la aparcabicis i rentadors gratuïts per a bicicletes per a fomentar la mobilitat sostenible

Benicarló compta amb un nou servei d’infraestructures per a bicicletes al Parc del Barranquet, concretament al costat del pont de l’avinguda del Papa Luna. Aquesta iniciativa ha estat possible gràcies a l’adhesió a una subvenció de la Diputació de Castelló a través del Patronat Provincial de Turisme.

La nova instal·lació consta de tres elements pensats per facilitar l’ús de la bicicleta i fomentar la mobilitat sostenible. D’una banda, un conjunt d’aparcabicis, per estacionar amb seguretat, d’altra banda un rentador per a bicicletes i, finalment, una màquina reparadora de punxades.

Aquest servei és totalment gratuït i té com a objectiu principal promoure l’ús de la bicicleta com a mitjà de transport saludable i sostenible. Així ho ha destacat el regidor de Medi Ambient, Borja Castell, que ha assenyalat que «amb aquest nou servei donem resposta a les necessitats dels ciclistes que gaudeixen de l’entorn natural del Barranquet i contribuïm a la valorització turística d’aquest espai emblemàtic de Benicarló».

Comparteix:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Threads
Llegeix més!

També et pot interessar

Comença el Gàmesis 2K25

Durant el cap de setmana Vinaròs es convertirà en el referent del món dels videojocs amb xerrades divulgatives, tornejos, tallers i màquines recreatives Aquest matí