Tírig proporciona servei de transport al metge per al veïnat

L’Ajuntament de Tírig ha posat en marxa un nou servei de transport municipal que s’ofereix al veïnat per arribar fins als serveis mèdics pertinents. “Fa uns anys, el servei consistia en cridar un taxi i fer el viatge d’anada i tornada. Ara, ho hem modificat. L’Ajuntament ha adquirit un vehicle nou i serà el personal municipal qui farà els diferents serveis”, ha descrit Juanjo Carreres, alcalde del municipi de l’Alt Maestrat.

Així doncs, Tírig compta un any més amb un transport bàsic i indispensable per a molts veïns i veïnes. “Avui en dia, els pobles hem de treballar per millorar la vida quotidiana de la ciutadania. Els serveis mèdics necessaris estan lluny, com Castelló, Vinaròs o, en una escala més xicoteta, la Vall d’Alba. És a dir, cal un vehicle. Aquesta mesura trenca aquestes barreres i facilita l’accés a la sanitat pública”, expressa Carreres.

L’Ajuntament de Tírig ha publicat l’ordenança que regula aquest servei. Així doncs, totes les persones interessades en el servei hauran de notificar-ho amb una antelació mínima de 48 hores abans de la cita mèdica. El servei es configura com un transport de caràcter social, restringit a persones majors sense vehicle propi o sense capacitat de conduir i per a desplaçaments determinats a centres sanitaris.

Les taxes aprovades són de 5 euros per a anar i tornar de Castelló i de 3 euros per a l’anada i tornada fins a Vinaròs i la Vall d’Alba.

Tota la informació es pot consultar en les oficines municipals de l’Ajuntament de Tírig en horari d’atenció ciutadana.

Comparteix:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Threads
Llegeix més!

També et pot interessar