Portell reivindica el consum conscient amb la Fira Tèxtil i Productes de la Terra el 20 de setembre

Portell acollirà el pròxim 20 de setembre la Fira Tèxtil i Productes de la Terra, una jornada dedicada a la sostenibilitat, el consum responsable i el suport a les dones emprenedores del sector tèxtil.

La fira, que s’emmarca dins del projecte Teixint Portell, oferirà una programació variada amb tallers, trobades i música en directe, a més d’un espai per a la venda de roba, complements i productes de proximitat.

La jornada començarà a les 10:00 h amb l’obertura de la fira i continuarà amb tallers gratuïts a partir de les 11:00 h. Després del dinar, a les 16:30 h tindrà lloc una trobada de dones i projectes tèxtils, un espai per compartir experiències i reflexionar sobre els reptes del sector en l’entorn rural. A les 18:00 h, la cantautora Xiomara Abello oferirà un concert obert al públic, previ a la cloenda, prevista per a les 19.00 hores.

La Fira Tèxtil i Productes de la Terra és una proposta organitzada per l’Ajuntament de Portell i la cooperativa Micel·li, amb la col·laboració de la Comissió de Festes i el Grup de Dones de Portell i el suport del Ministeri d’Igualtat, Institut de les Dones i la Federació Espanyola de Municipis i Províncies (FEMP).

“Amb iniciatives com aquesta, seguim teixint el Portell i el món que volem per al futur. Entre totes i tots podem construir una altra manera de fer, consumir i viure”, destaca l’organització.

***

Comparteix:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Llegeix més!

També et pot interessar