Pubicitat Castelló Natural
Pubicitat Banner Castelló
Pubicitat Dipucatió de Castelló
Inicio / Altres Pobles / Marta Barrachina compartix amb els castellonencs ‘l’orgull de genealogia’ en la tradicional Romeria de Les Canyes

Marta Barrachina compartix amb els castellonencs ‘l’orgull de genealogia’ en la tradicional Romeria de Les Canyes

La presidenta de la Diputació assistix al tradicional ascens i destaca la importància de preservar les tradicions “senyal inequívoc de cada un dels nostres 135 municipis”

La presidenta de la Diputació Provincial de Castelló, Marta Barrachina, ha compartit amb els castellonenques ‘l’*orgull de *genealogia’ en la tradicional *Romeria dels *Canyes.

La dirigent provincial ha participat este diumenge en un dels actes més emblemàtics de les festes fundacionals de la ciutat, la Romeria de Les Canyes, Bé d’Interés Cultural Immaterial. Marta Barrachina ha participat al costat de l’alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, i les reines de les Festes de Castelló, Paula Torres Claramonte i Carla Ibáñez Fabra, en el tradicional ascens i, com ha subratllat, “les festes de la Magdalena 2025 són un reflex dels millor de nosaltres mateixos: de la nostra història, de la nostra cultura, del nostre compromís.

La presidenta de la Diputació ha afegit la importància de preservar les nostres tradicions “senyal inequívoc de cada un dels nostres 135 municipis i és una cosa que hem de protegir i defendre, i aconseguir així que el nostre passat perdure en el present i en el futur”.

Pubicitat Dipucatió de Castelló

ÚLTIMES NOTICIES