L’alumnat del CEIP La Mola d’Alcossebre començarà el curs amb nous menjador i cuina

La renovació d’aquestes instal·lacions forma part de l’ampliació del centre que s’executa a través del Pla Edificant

Els nous menjador i cuina del CEIP La Mola d’Alcossebre estaran a punt per al seu ús dilluns que ve 8 de setembre, coincidint amb l’inici del curs escolar 2025-2026. Aquestes noves instal·lacions formen part de l’obra d’ampliació del centre, que s’executa a través del Pla Edificant. Per a la construcció del menjador s’ha utilitzat part de l’antiga sala destinada a aquest ús en l’edifici ja existent connectant-se amb una zona de nova construcció, perquè el menjador tinguera més amplitud, i cuina, amb zones de cambres frigorífiques i emmagatzematge totalment noves. Un total de 175 xiquets i xiquetes està previst que tinguen servei de menjador en aquest curs escolar, en el centre.

L’obra continua amb la construcció del nou edifici, amb dues plantes per a aules d’Infantil i Primària. En la planta inferior, amb accés directe des del carrer, s’assegura la independència de la zona d’infantil, amb pati propi. En la planta alta, amb accés directe des del carrer superior i comunicat amb l’edifici ja existent, se situen menjador i cuina i sales polivalents. L’ampliació té un cost de 4.211.308 euros.

L’Alcalde Francisco Juan i la regidora d’Educació, Selene Blázquez, han visitat avui l’obra, acompanyats per la directora del centre, destacant “la gran diferència, quant a amplitud i instal·lacions totalment renovades, que percebran tant l’alumnat com les persones que treballen en el servei de menjador”.

Comparteix:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Threads
Llegeix més!

També et pot interessar