L’Ajuntament de Rossell inicia els treballs de desbrossament dels camins rurals del terme municipal

L’Ajuntament inicia la campanya de desbrossament i neteja dels camins rurals

L’Ajuntament ha iniciat aquesta setmana els treballs de desbrossament i neteja dels camins rurals del terme municipal amb l’objectiu de millorar la seguretat, la visibilitat i l’accessibilitat de la xarxa viària rural.

Les actuacions consisteixen en la retirada de la vegetació acumulada als marges i les cunetes dels camins, una tasca que facilitarà el pas tant dels vehicles agrícoles com dels particulars i contribuirà a reduir el risc d’incendis durant els mesos d’estiu.

Els treballs es desenvoluparan de manera progressiva en diferents punts del terme municipal, donant prioritat als camins amb un major volum de trànsit i a aquells on el creixement de la vegetació és més intens.

Des del consistori es demana la col·laboració de la ciutadania i dels usuaris dels camins mentre duren les actuacions, respectant la senyalització provisional i extremant la precaució en les zones on s’està treballant.

Comparteix:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Threads
Llegeix més!

També et pot interessar