La Diputació de Castelló mostra la seua condemna al crim de violència masclista d’Alzira

La Diputació Provincial de Castelló ha convocat aquest migdia un minut de silenci davant les portes de la institució per a condemnar l’assassinat de Raquel, la dona de 58 anys, veïna d’Alzira, a les mans del seu exmarit. La violència masclista ja s’ha cobrat tres vides en el que va d’any a la Comunitat Valenciana.

Així mateix, s’ha guardat un minut de silenci a la porta principal dels diferents centres de treball de la Diputació provincial, perquè tots i totes les treballadores poguera participar d’aquesta protesta silenciosa, però contundent.

Des de la institució provincial recorden els serveis d’atenció telefònica per a dones que pateixen situacions de violència de gènere i que són els següents: 016 Informació; 112 Emergències; 900 580 888 Centres 24h. GVA.

Comparteix:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Llegeix més!

També et pot interessar

𝐒𝐚𝐧𝐭 𝐑𝐚𝐟𝐚𝐞𝐥 𝐚𝐜𝐨𝐧𝐬𝐞𝐠𝐮𝐞𝐢𝐱 𝐮𝐧𝐚 𝐬𝐮𝐛𝐯𝐞𝐧𝐜𝐢𝐨́ 𝐝𝐞 𝟕.𝟓𝟎𝟖,𝟎𝟖 € 𝐝𝐞 𝐥𝐚 𝐃𝐢𝐩𝐮𝐭𝐚𝐜𝐢𝐨́ 𝐩𝐞𝐫 𝐚 𝐠𝐚𝐫𝐚𝐧𝐭𝐢𝐫 𝐞𝐥 𝐒𝐞𝐫𝐯𝐞𝐢 𝐝𝐞 𝐏𝐫𝐨𝐦𝐨𝐜𝐢𝐨́ 𝐝𝐞 𝐥’𝐀𝐮𝐭𝐨𝐧𝐨𝐦𝐢𝐚 𝐏𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧𝐚𝐥 (conegut com a Unitat de Respir) per als nostres majors

L’Ajuntament de Sant Rafael continua treballant pel benestar de tots els seus veïns i veïnes, i en aquest sentit ha aconseguit una subvenció de 7.508,08