La Diputació de Castelló mostra el seu suport a la investigació, la cultura i la història

  • El diputat de Cultura assisteix a la inauguració del Tercer Congrés Internacional Traductio et Traditio Mediaevalesal Castell de Peníscola

La Diputació Provincial de Castelló, en la seua aposta per la investigació, la cultura i la història, col·labora en la celebració del Tercer Congrés Internacional Traductio et Traditio Mediaevales, organitzat pel Grup d’Investigació i d’Estudis Medievals Interdisciplinaris de la Universitat Jaume I (UJI) i que s’està celebrant aquests dies al Castell de Peníscola.

El diputat de Cultura, Alejandro Clausell, ha assistit a la jornada inaugural del congrés i ha aprofitat per a comprovar de primera mà les necessitats del castell de Peníscola “un emblema de la Diputació convertit en un gran referent de la cultura de la província i des del govern provincial encapçalat per la nostra presidenta, Marta Barrachina, continuarem conjuminant esforços perquè aquest espai continue sent un important contenidor de cultura”.

Comparteix:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Llegeix més!

També et pot interessar