El vicepresident i responsable de l’àrea d’Infraestructures, Héctor Folgado, supervisa les actuacions que s’estan duent a terme i destaca el bon resultat dels treballs realitzats fins al moment, assegurant que “les obres avancen conforme al que es preveu i, sobretot, amb l’objectiu de millorar els serveis als veïns i veïnes”
“Des de la Diputació treballem per a dotar als nostres 135 municipis de recursos i espais que els permeten oferir serveis de qualitat als ciutadans i amb el Pla Impulsa estem avançant cap a una província més moderna, amb pobles més eficients i sostenibles”, destaca Folgado
La Diputació Provincial de Castelló impulsa noves infraestructures a Traiguera i San Rafael del Río a través del Pla Impulsa.
El vicepresident de la institució provincial i responsable de l’àrea d’Infraestructures, Héctor Folgado, ha visitat les dos poblacions per a supervisar les actuacions que s’estan duent a terme i ha destacat el bon resultat dels treballs realitzats fins al moment, assegurant que “les obres avancen conforme al que es preveu i sobretot, amb l’objectiu de millorar els serveis als veïns i veïnes”.
“Des de la Diputació de Castelló treballem cada dia per a dotar als nostres 135 municipis de recursos i espais que els permeten oferir serveis de qualitat als ciutadans i amb el Pla Impulsa estem avançant cap a una província més moderna, amb pobles més eficients i sostenibles”, ha destacat Héctor Folgado, qui ha insistit dient que “volem que la nostra terra compte amb les millors infraestructures”.
En este sentit, el vicepresident ha recalcat que “amb el Pla Diputació Impulsa apostem perquè el conjunt de la província siga competitiu i compte amb les mateixes oportunitats i serveis, i des del Govern Provincial fixem el nostre objectiu sobretot en els municipis més xicotets d’esta província, la nostra raó de ser”.
Així, en el municipi de Traiguera, d’una banda, s’està adequant la Plaça Raval i, d’altra banda, s’està duent a terme la millora de l’envolupant tèrmica de l’Ajuntament. Es tracta de dos obres “molt importants” que compten amb una inversió de 238.779 euros i que venen a solucionar problemes en la pavimentació de la plaça i en la ventilació del consistori municipal.
D’esta manera, la intervenció en la Plaça Raval es realitza a fi d’esmenar la deficient situació del ferm i dotar als veïns d’un servei de qualitat. “Esta actuació és un exemple més de la inversió a modernitzar els espais públics per a millorar la qualitat de vida dels veïns i veïnes de Castelló, contribuint a una província més habitable”, ha ressaltat Héctor Folgado.
Pel que respecta a l’actuació que s’està duent a terme a San Rafael del Río, el projecte consistix en l’ampliació de la nau industrial destinada a magatzem municipal. Així, s’amplia el magatzem en 3 obertures de longitud de nau i l’espai comptarà amb planta baixa i dos entresolats, que seran units a través d’una passarel·la.
“Una obra clau per a l’eficiència i la millora del manteniment de la maquinària i el material amb el qual treballa l’Ajuntament”, ha assenyalat el vicepresident. Concretament, el municipi de San Rafael del Río rebrà 120.500 euros del Pla Impulsa per a dur a terme esta obra que avança a bon ritme.
Cal destacar que el Pla Diputació Impulsa va directe als municipis per a obres, inversions i gasto corrent i la Diputació de Castelló ha augmentat els recursos, ja que la seua consignació s’ha incrementat, fruit del compromís de l’equip de Govern Provincial per a “garantir que els pobles més xicotets compten amb els mateixos serveis, infraestructures i oportunitats que té les localitats majors”, ha conclòs Héctor Folgado.