- La trobada ha servit per a conéixer els projectes i les inversions en les dos localitats
La delegada del Consell a Castelló, Susana Fabregat, ha visitat les localitats de Xert i la Jana per a conéixer de primera mà les necessitats d’estos municipis i abordar les inversions de la Generalitat a la comarca del Baix Maestrat.
En la reunió amb l’alcaldessa de Xert, Susana Sanz, s’han abordat les necessitats en matèria de pistes forestals, condicionament de zones afectades per temporals, projectes educatius o impuls de projectes que potencien l’activitat turística.
Per la seua banda, l’alcalde de la Jana, César Simó, ha fet un balanç de les principals necessitats del municipi, amb especial atenció a les àrees socials i educatives. També s’ha abordat el condicionament de camins rurals o l’accés a ajudes per a la lluita contra el despoblament.
Susana Fabregat s’ha compromés a estudiar totes les iniciatives i buscar solucions reals a “les necessitats d’estes localitats, que són les inquietuds dels seus veïns per a millorar el seu benestar i dinamitzar la zona”.
La delegada del Consell a Castelló ha insistit que les prioritats d’estes localitats “són fonamentals per al Govern del president Mazón i la cohesió dels nostres territoris”.
Estes reunions de treball s’emmarquen en l’aposta de la Generalitat per mantindre una escolta activa amb els 135 municipis de la província de Castelló per a conéixer de primera mà les necessitats dels seus veïns.