Més de 300 efectius i 21 mitjans aeris continuen treballant en un incendi que ja ha afectat 810 hectàrees
L’incendi forestal declarat divendres passat a Tírig continua actiu, encara que presenta una evolució favorable, segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers de Castelló. Els treballs se centren especialment en el sector de Catí, on durant la nit s’han combinat estratègies d’atac directe amb l’ús de foc tècnic.
Durant les últimes hores, els treballs d’extinció han permés mantindre una evolució positiva de l’incendi. Aquesta situació s’ha mantingut durant el matí, tot i que els equips d’emergència mantenen la vigilància davant les condicions meteorològiques previstes per a aquesta vesprada.
En concret, s’esperen tempestes que podrien anar acompanyades de fortes ratxes de vent. Aquest fenomen podria dificultar les tasques d’extinció i provocar canvis en el comportament del foc.
En aquests moments, un ampli dispositiu format per més de 300 efectius i 21 mitjans aeris continua treballant per controlar l’incendi i evitar que avance cap a noves zones.
Segons les dades disponibles, el foc ha calcinat fins ara unes 810 hectàrees.







