Carlos Mazón es desplaça a l’Hospital La Fe després de l’incendi originat en la planta de psiquiatria

El president ha seguit l’evolució dels protocols activats i la fase de reallotjament dels pacients de l’àrea de psiquiatria afectada

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, s’ha desplaçat a l’Hospital de La Fe per a seguir l’evolució dels protocols activats després de l’incendi que s’ha produït en la zona de psiquiatria.

El cap del Consell, que ha estat acompanyat pel conseller de Sanitat, Marciano Gómez, ha assenyalat que s’està procedint a la fase de reallotjament dels pacients de l’àrea de psiquiatria afectada.

Mazón ha agraït l’extraordinària labor dels professionals del centre hospitalari, els equips de bombers de l’Ajuntament de València i les Forces i Cossos de Seguretat i ha destacat els sistemes de protocol de la conselleria de Sanitat i l’Hospital de La Fe que han detectat ràpidament l’incendi i s’ha procedit a l’evacuació dels pacients de la zona afectada.

El president ha traslladat els seus condols als familiars de la persona morta a conseqüència de l’incendi.

Comparteix:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Llegeix més!

També et pot interessar