Alcossebre augmenta les places d’aparcament gratuït disponible amb dos nous pàrquings al carrer Alcalà i avinguda Blasco Ibáñez

L’Ajuntament ha habilitat aquests nous espais que se sumen als ja existents en carrer Alcalà, avinguda València i els tres del carrer Irta. En total, el centre d’Alcossebre suma 600 places d’aparcament

 

També es troba operatiu l’aparcament de la platja del Carregador, amb 135 places

 

Ja es troben operatius els dos nous aparcaments públics gratuïts habilitats pel consistori d’Alcalà-Alcossebre, al centre del nucli costaner. En concret, s’ha habilitat un solar al carrer Alcalà i un altre en l’avinguda Blasco Ibáñez –junt al CEIP La Mola-, que se sumen als ja existents al carrer Alcalà, avinguda València i els tres del carrer Irta. Aquests nous aparcaments sumen més de 200 places i, en total, el centre d’Alcossebre passa a comptar amb més de 600 places d’aparcament gratuït. L’Ajuntament ha realitzat labors de condicionament i senyalització, per a facilitar el seu ús, per part de la ciutadania.

 

A més, també es troba operatiu l’aparcament de la platja del Carregador, amb 135 places i que facilita l’estacionament en un espai molt pròxim al litoral.

 

L’Alcalde Francisco Juan ha indicat que “sabem que l’aparcament, en plena temporada d’estiu, és una qüestió que preocupa veïns i visitants i, per això, donem solucions i demanem que s’utilitzen de manera sostenible i ordenada”.

 

Comparteix:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Threads
Llegeix més!

També et pot interessar