L’Ajuntament de Vinaròs fomenta l’adopció dels animals de companyia

Amb el lema “Els amics no es compren, adopta’m” l’objectiu és que durant aquestes festes nadalenques a l’hora de regalar una mascota s’opte per l’adopció

Amb motiu de l’arribada del Nadal des de l’Ajuntament de Vinaròs s’ha engegat una campanya per a recordar a la ciutadania que s’ha de ser responsable a l’hora de regalar una mascota. Sobretot es vol incidir que un cop presa aquesta decisió cal adquirir un compromís ferm per a cuidar l’animal de companyia i sota cap circumstància abandonar-lo.

La regidora encarregada de l’àrea de Benestar Animal, Paula Cerdà, ha destacat que “les mascotes no són joguets, són éssers vius que necessiten rebre les atencions i l’afecte necessaris durant tota la vida”. En aquest sentit, assenyalava que si es decideix comprar o regalar una animal de companyia s’opte per l’adopció amb l’objectiu de donar una segona oportunitat a la mascota, al mateix temps que també s’ajuda a les protectores d’animals a descongestionar les instal·lacions.

Cerdà recordava que les protectores estan formades per persones voluntàries que dediquen el seu temps lliure a cuidar els animals de forma desinteressada i agraïa la seua important tasca.

D’altra banda, la regidora explicava que la Guàrdia Civil treballa en la detecció de les persones que han disparat amb armes d’aire comprimit els gats d’una colònia ubicada a la Costa Sud, controlada per Proda. Segons recordava es tracta d’un greu delicte de maltractament animal i els agents investiguen els fets per descobrir els presumptes culpables.

Mercat de Nadal solidari  

D’altra banda, la regidora Cerdà anunciava que per a l’11 de desembre es farà un mercat solidari amb la participació de les protectores Proda i El Cau, on tota la recaptació aconseguida es destinarà per aquestes dues entitats, perquè puguen continuar amb el cuidat dels animals abandonats.

El mercat es farà a la pèrgola del passeig de Colom de 10:00h a 20:00h i inclourà un taller de maquillatge artístic a càrrec de Núria Isern.

 


Comparteix:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Llegeix més!

També et pot interessar

𝐒𝐚𝐧𝐭 𝐑𝐚𝐟𝐚𝐞𝐥 𝐚𝐜𝐨𝐧𝐬𝐞𝐠𝐮𝐞𝐢𝐱 𝐮𝐧𝐚 𝐬𝐮𝐛𝐯𝐞𝐧𝐜𝐢𝐨́ 𝐝𝐞 𝟕.𝟓𝟎𝟖,𝟎𝟖 € 𝐝𝐞 𝐥𝐚 𝐃𝐢𝐩𝐮𝐭𝐚𝐜𝐢𝐨́ 𝐩𝐞𝐫 𝐚 𝐠𝐚𝐫𝐚𝐧𝐭𝐢𝐫 𝐞𝐥 𝐒𝐞𝐫𝐯𝐞𝐢 𝐝𝐞 𝐏𝐫𝐨𝐦𝐨𝐜𝐢𝐨́ 𝐝𝐞 𝐥’𝐀𝐮𝐭𝐨𝐧𝐨𝐦𝐢𝐚 𝐏𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧𝐚𝐥 (conegut com a Unitat de Respir) per als nostres majors

L’Ajuntament de Sant Rafael continua treballant pel benestar de tots els seus veïns i veïnes, i en aquest sentit ha aconseguit una subvenció de 7.508,08