El Consorci Provincial de Bombers de Castelló continua treballant en les labors d’extinció dels incendis forestals declarats en la vesprada del divendres 7 d’agost en les localitats de Culla, Tírig i la Serra d’en Galceran.
El Centre de Coordinació Operativa Integrada (CECOPI) ha celebrat una nova reunió a les 19.00 hores en el Lloc de Comandament Avançat (PMA) que es troba localitzat a Tírig.
L’incendi de Tírig seguix actiu. En la seua extinció treballen 19 mitjans aeris i al voltant de 250 efectius. Ha calcinat 684 hectàrees i afectat a un perímetre de 19 quilòmetres.
La població de Catí ha sigut evacuada i habilitat un alberg provisional en el poliesportiu de Xert, on s’han traslladat els veïns que l’han requerit.
L’incendi de Serra d’en Galceran està controlat.
L’incendi de Culla està controlat.
L’incendi de La Salzadella està extingit.
S’adona de la previsió meteorològica per a demà dilluns 10 d’agost traslladada per l’Agència Espanyola de Meteorologia (AEMET). S’establix l’alerta taronja per tempestats i pluges a l’interior i litoral sud de la província de Castelló. Així mateix s’informa de la previsió de fortes ratxes de vent a partir de la vesprada.
Atés que l’incendi seguix actiu i els efectius continuen treballant en la seua extinció, la Diputació de Castelló agraïx la prudència i responsabilitat dels veïns i prega a la població seguir les indicacions i protocols establits per la Guàrdia Civil.







