
Este matí, l’alumnat del Centre Integrat Públic de Formació Professional de Benicarló està treballant en el muntatge de la foguera que es cremarà aquesta nit a la platja del Morrongo, en el marc de la revetlla de Sant Joan.
Els estudiants del grau superior d’Artista Faller i Construcció d’Escenografies són els responsables de donar forma a aquest element central de la celebració, que simbolitza una de les tradicions més arrelades de la nit de Sant Joan i que marca l’inici de l’estiu al municipi.



