
Durant l’acte també es donarà a conéixer el cartell anunciador de les Festes Patronals, que enguany se celebraran del 22 al 30 d’agost.
L’Ajuntament de Benicarló celebrarà aquest dissabte 16 de maig, a les 20.00 hores, l’acte d’elecció de la reina de les Festes Patronals 2026. L’esdeveniment, que tindrà lloc a l’Auditori Pedro Mercader, servirà també per presentar oficialment la dulcinea, les dames i també les dames i cavallers infantils que formaran part de la Cort d’Honor de les Festes, així com el cartell anunciador de les Festes Patronals, que enguany se celebraran del 22 al 30 d’agost.
L’elecció de la reina es farà per sorteig entre les dos candidates que s’han presentat al càrrec: Ana Zorrilla Marzá, del Club Gimnasio Mabel, i Claudia Verge Alberich, del Club Unió Ciclista Benicarló. Una d’elles es convertirà en la reina de les Festes Patronals 2026 i tindrà un paper destacat en els actes festius i institucionals que es duran a terme al llarg de tot l’any.
A més de la candidata que no sortirà escollida com a reina, la Cort d’Honor de les Festes 2026 estarà formada per les següents dames:
Laura González Miguel, de la Confraria de Pescadors Sant Telm
Mar Mestre Sánchez, del Club Bàsquet Benicarló
Raquel Navarro Martínez, del Club Ajedrez Benicarló
Alba Arenós Jornet, del Grup de Música i Danses la Sotà
Elena Marzal Foix, de la Peña Madridista
Marina Capella Ávila, del Club de Tenis Fair Play
Rocío Ainhoa Cuenca Fibla, dama popular
Lucía Machordom Izquierdo, dama popular
La dulcinea serà Judith Miquel Marín, resident a Suïssa
Pel que fa a les dames i cavallers infantils, els representants seran:
Laia Moros Escribano
Lucía Alcácer Planes
Biel Alberich Ferrer
Lara Alberich Ferrer
Maia López Castell
Pol Reverter Roca
L’acte de dissabte suposarà l’inici simbòlic del compte enrere cap a les Festes Patronals 2026, que tornen a prometre una programació intensa i participativa per a tots els públics.



