Castelló vibrarà amb Homes G el pròxim 23 de maig en Refeyme

La gira internacional “Els millors anys de la nostra vida” tindrà a Castelló la seua segona parada

Noelia Selma destaca que “volem continuar creixent com a ciutat de cultura, de música en directe i de grans esdeveniments, amb propostes capaces de reunir públics de diferents generacions”

Castelló continua avançant en el seu pla de dinamització cultural i en la seua aposta per consolidar-se com a ciutat de referència per a la celebració de grans esdeveniments musicals. En aquest marc, dissabte que ve 23 de maig a les 9 i mitja de la nit, el Recinte de Fires i Mercats de Castelló, Refeyme, acollirà el concert d’Homes G, dins del seu gira internacional “Els millors anys de la nostra vida”.

La presentació del concert ha comptat amb la participació de la regidora de Festes, Noelia Selma; el regidor de Cultura en funcions, Vicente Sales; així com Pepe Delgado i Ángel Martínez, d’Ànecs Produccions, promotora encarregada de fer possible aquesta cita musical.

Selma ha destacat que “parlar de Hombres G és parlar d’història viva del pop espanyol, de cançons que formen part de la memòria col·lectiva de diverses generacions i de temes que tots hem cantat alguna vegada”. La regidora ha assenyalat que “el concert del pròxim 23 de maig serà una oportunitat per a gaudir d’una nit especial en Refeyme, amb una banda que ha marcat la vida musical de milers de persones i que repassarà alguns dels grans himnes de la seua carrera”.

L’edil ha subratllat també que “la presència de grups de la talla de Hombres G confirma que Castelló forma ja part dels circuits nacionals de grans concerts”. En aquest sentit, ha afegit que “Castelló vol continuar creixent com a ciutat de cultura, de música en directe i de grans esdeveniments, amb propostes capaces de reunir públics de diferents generacions”.

La gira “Els millors anys de la nostra vida” té caràcter internacional i arrancarà a Albacete, sent Castelló la segona parada del recorregut. Posteriorment, Homes G portaran el seu directe per bona part de la geografia espanyola, a més d’actuar en altres països com Itàlia i continuar el seu gira a Sud-amèrica.

Durant el concert, la banda repassarà alguns dels grans himnes de la seua carrera, com “M’ho passaré bé”, “Marta té un marcapassos”, “Venezia”, “Nassau”, “Solta’t el pèl” o “Et vull”, al costat de noves melodies incloses en aquesta gira.

A més, Hombres G estan també d’estrena, ja que el pròxim 8 de maig s’estrena en Movistar Plus+ la pel·lícula original “Els millors anys de la nostra vida”, que repassa la trajectòria d’una banda que forma part de la història musical del país.

Per la seua part Pepe Delgado de l’empresa Patos Producciones ha volgut destacar que “és important que fem un impuls per la ciutat i perquè gires internacionals com aquesta tinguen parada en ella”. “És una oportunitat perquè la gent de València, el concert de la qual ja està tancat, assistisca. A més, ells han d’esperar fins a Nadal i nosaltres ho tenim ací a prop”, ha afegit Delgado.

Així mateix, ha aprofitat per a recordar que “tenim entrades a la venda tant en Ticketmaster com en el Corte Inglés a un preu molt assequible”. Delgado ha animat a la gent ja que “és una gran oportunitat per a aprofitar la nit d’estiu i gaudir de bona música i de festa”.

Comparteix:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Threads
Llegeix més!

També et pot interessar