El president ha abordat diferents qüestions i necessitats amb este col·lectiu, amb el qual ja es va reunir el mes de març passat, entre les quals destaquen les noves ajudes del Consell
El president de la Generalitat, Carlos Mazón, ha mantingut una reunió amb representants de l’associació SOS Desaparecidos, encapçalada pel seu president, Joaquín Amills.
En la trobada, s’han abordat diferents necessitats i qüestions d’interés per a este col·lectiu com les noves ajudes del Consell i s’ha fet un seguiment dels temes tractats en la reunió del passat mes de març.
Esta reunió s’emmarca en la ronda de contactes que el president està mantenint amb diferents associacions de víctimes i d’afectats per les inundacions.