Es presenta la nova proposta cultural Arriscarte

Del 12 al 21 de setembre Vinaròs es convertirà en el referent del circ contemporani amb tallers i espectacles per a tota la família

L’alcaldessa, Maria Dolores Miralles, acompanyada per la tècnica de Cultura, Amparo Chaler, ha presentat el Festival de Circ Contemporani Arriscarte. Es tracta d’una nova proposta adreçada a tot el públic en general on els malabarismes, acrobàcies i equilibris impossibles seran els principals protagonistes.

L’alcaldessa Miralles, ha indicat que “hem apostat per oferir una programació variada per a tota la família amb espectacles de gran qualitat que faran de Vinaròs el referent cultural de la comarca.” En aquest sentit, assenyalava que apostar per la cultura també és apostar per la dinamització econòmica i social del municipi.

Per la seua banda, Chaler comentava que Arriscarte serà possible gràcies a la subvenció aconseguida del programa Circo a Escena del Ministeri de Cultura, que permetrà portar a Vinaròs espectacles de gran qualitat. Segons detallava Chaler “el risc, els malabarismes i les acrobàcies impossibles del circ contemporani seran el principal fil conductor dels espectacles programats”.

Aquest divendres 12 de setembre començaran les activitats amb una cercavila inaugural pels carrers del centre de la ciutat per part de la companyia Sargantana Produccions, que crearà un bon ambient festiu, al mateix temps que donarà a conèixer la programació que s’ha preparat. Per al dissabte 13 de setembre s’oferirà a la Bilbioplatja un taller d’introducció al circ adreçat per als xiquets i xiquetes. També el mateix dissabte, en aquest cas per part de la companyia Col·lectiu F.R.E.N.È.T.I.C, a la pèrgola del passeig de Colom es farà l’espectacle Save The Temazo amb trapezis, dansa vertical i equilibris sorprenents.

La programació continuarà el dijous 18 de setembre, a l’auditori municipal, amb la proposta Rube de la companyia Alodeyá Circo Danza amb malabars hipnòtics i originals. Per al dia següent, divendres 19 d’octubre, serà el torn de Mar, o como sobrevivir a un tsunami de la companyia Rebe al rebés, en aquest cas, un espectacle adreçat per un públic més adult que tractarà conceptes com el teatre físic, el circ, la música en directe i la plàstica.

Per al dissabte 20 de setembre a la pèrgola del passeig de Colom s’oferirà Llar de la companyia Federico Manini, una proposta original amb equilibris inversemblants amb elements de fusta. Per últim, el diumenge 21 finalitzarà el festival amb Xprectro de la companyia Zen del Sur que de forma molt creativa i familar tractarà un tema complicat com és la neurodivergència.

Les entrades per als espectacles que s’oferiran a l’auditori municipal es poden aconseguir de forma anticipada al mateix auditori de dimarts a diumenge de 18:00h a 21:00h i dissabte de 10:00h a 13:00h.

Comparteix:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Threads
Llegeix més!

També et pot interessar

Diumenge torna Botigues al Carrer

Més de 20 establiments ompliran els carrers del centre de la localitat amb productes de primera qualitat i ofertes atractives per a tancar la temporada