En l’inici del curs 2025-26, l’AMPA de l’IES Ramon Cid reivindica, una vegada més, que Benicarló necessita instituts públics suficientment dotats, tant en dimensions com en qualitat, per donar resposta a la realitat educativa de la ciutat.
Un Coromines nou i un Ramon Cid nou no són cap caprici: són una necessitat urgent. “La situació es fa evident amb nous exemples com el del passat divendres, quan, a només tres dies per començar les classes, la Comissió Municipal d’Escolarització d’ESO i Batxillerat va comunicar al nostre institut, l’assignació de més de 40 nous alumnes, augmentant així el nombre d’estudiants del Ramon Cid i la ràtio a les aules”, segons ha explicat el president de l’AMPA de l’IES Ramón Cid, Javier Sayago.
Les necessitats del Ramon Cid són urgents i, malauradament, plou sobre mullat. Des de l’AMPA s’espera que l’Ajuntament faça les gestions oportunes per reclamar les obres del nou Ramon Cid a la Conselleria d’Educació, sense més demora.
“No parlem de futur: parlem d’urgència present. Els instituts de Benicarló no poden esperar més, ni pel que fa a la millora de les instal·lacions ni pel que fa a la planificació de la dimensió necessària per l’augment de la població”, ha reclamat Sayago.