L’Ajuntament d’Alcalà-Alcossebre promou l’esport i la vida saludable entre els majors amb els Jocs Castellonencs

90 persones van participar en l’edició local d’enguany amb competicions en pentatló, senderisme, dominó, guinyot, petanca, cant, tir al pot i coreografia

L’Ajuntament d’Alcalà-Alcossebre, a través de la Regidoria de Benestar Social, ha organitzat una nova edició dels Jocs Castellonencs, que van tindre lloc el 7 de febrer en el Pavelló d’Alcalà i a les pistes de petanca d’Alcossebre. 90 persones majors d’Alcalà i Alcossebre van participar competint en la modalitat de pentatló (que integra bàsquet, futbol, handbol, bitles i hoquei), senderisme, petanca, tir al pot, guinyot cant i coreografia.

L’acte va finalitzar amb un menjar popular i el lliurament de premis als guanyadors i guanyadores:

Pentatló Masculí/Mixt: Douglas White i John Birkan

Pentatló Femení: Katty David i Silvia Reau

Senderisme: Joelle Lauck i Gerard Yung

Dominó: Jean Lecouvez i Francoise Lecouvez

Petanca Masculí/Mixt: Juan Mendez i Luciano Camisassa

Petanca Femení: Magda Mestre i Martina Bauer

Canto: Fina Taus i Miguel Tirado

Tir al Pot: Mª Isabel Garcia

Coreografia: Amparo Valero, Petra Márquez, Paquita Cucala, Soledad Sancho, Katty Brasset, Francisca Caudet

Els primers classificats participaran en la final, amb pobles de la província, que tindrà lloc el 30 de maig a Torreblanca.

Més de 1.000 adults majors de quasi 30 municipis de la província de Castelló participen en aquesta projecte que, en paraules de l’edil de Benestar Social, Melina Fradejas “es basa a transmetre la idea que vida saludable a través de l’esport, competitivitat i crear relacions han de ser una constant en la vida dels nostres majors, perquè la fan més sana i positiva”. *Fradejas destacava que “el nostre Ajuntament està participant des de la primera edició d’aquesta iniciativa, organitzada des de la Diputació Provincial”

Comparteix:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Llegeix més!

També et pot interessar

𝐒𝐚𝐧𝐭 𝐑𝐚𝐟𝐚𝐞𝐥 𝐚𝐜𝐨𝐧𝐬𝐞𝐠𝐮𝐞𝐢𝐱 𝐮𝐧𝐚 𝐬𝐮𝐛𝐯𝐞𝐧𝐜𝐢𝐨́ 𝐝𝐞 𝟕.𝟓𝟎𝟖,𝟎𝟖 € 𝐝𝐞 𝐥𝐚 𝐃𝐢𝐩𝐮𝐭𝐚𝐜𝐢𝐨́ 𝐩𝐞𝐫 𝐚 𝐠𝐚𝐫𝐚𝐧𝐭𝐢𝐫 𝐞𝐥 𝐒𝐞𝐫𝐯𝐞𝐢 𝐝𝐞 𝐏𝐫𝐨𝐦𝐨𝐜𝐢𝐨́ 𝐝𝐞 𝐥’𝐀𝐮𝐭𝐨𝐧𝐨𝐦𝐢𝐚 𝐏𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧𝐚𝐥 (conegut com a Unitat de Respir) per als nostres majors

L’Ajuntament de Sant Rafael continua treballant pel benestar de tots els seus veïns i veïnes, i en aquest sentit ha aconseguit una subvenció de 7.508,08