El Consorci de Bombers de la Diputació Provincial de Castelló dona per estabilitzat l’incendi forestal de Toga

  • La presidenta de la Diputació, Marta Barrachina, s’ha desplaçat al municipi i ha destacat la gran faena realitzada per tots els efectius que ha permés donar per estabilitzat l’incendi

  • Quasi un centenar d’efectius de bombers treballen per aconseguir extingir un incendi que fins al moment ha cremat al voltant de 15 hectàrees.

El Consorci Provincial de Bombers ha donat per estabilitzat l’incendi forestal que s’ha originat esta matinada a Toga. La presidenta de la Diputació Provincial de Castelló, Marta Barrachina, s’ha desplaçat a la zona per a conéixer de primera mà la situació i com ha subratllat, “gràcies a la gran faena realitzada per part de tots els efectius del Consorci Provincial de Bombers de la Diputació de Castelló i de la Generalitat Valenciana, i l’evolució favorable del foc s’ha pogut donar per estabilitzat l’incendi”.

Quasi un centenar d’efectius i sis mitjans aeris estan treballant per a aconseguir controlar i extingir l’incendi i com ha afegit la primera presidenta de la Diputació, “continuaran treballant a la vesprada i nit per a aconseguir extingir-lo”. Fins al moment, l’incendi ha cremat al voltant de 15 hectàrees.

Comparteix:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Llegeix més!

També et pot interessar

𝐒𝐚𝐧𝐭 𝐑𝐚𝐟𝐚𝐞𝐥 𝐚𝐜𝐨𝐧𝐬𝐞𝐠𝐮𝐞𝐢𝐱 𝐮𝐧𝐚 𝐬𝐮𝐛𝐯𝐞𝐧𝐜𝐢𝐨́ 𝐝𝐞 𝟕.𝟓𝟎𝟖,𝟎𝟖 € 𝐝𝐞 𝐥𝐚 𝐃𝐢𝐩𝐮𝐭𝐚𝐜𝐢𝐨́ 𝐩𝐞𝐫 𝐚 𝐠𝐚𝐫𝐚𝐧𝐭𝐢𝐫 𝐞𝐥 𝐒𝐞𝐫𝐯𝐞𝐢 𝐝𝐞 𝐏𝐫𝐨𝐦𝐨𝐜𝐢𝐨́ 𝐝𝐞 𝐥’𝐀𝐮𝐭𝐨𝐧𝐨𝐦𝐢𝐚 𝐏𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧𝐚𝐥 (conegut com a Unitat de Respir) per als nostres majors

L’Ajuntament de Sant Rafael continua treballant pel benestar de tots els seus veïns i veïnes, i en aquest sentit ha aconseguit una subvenció de 7.508,08