S’obrin les inscripcions per al Curs de monitor/a de temps lliure

La Regidora de Família, Infància i Joventut, encapçalada per Juanfran Calvo, informa que s’ha obert el termini d’inscripcions per a participar en el Curs de monitori/a de temps lliure educatiu infantil i juvenil. La formació s’impartirà a la Casa de la Cultura els dissabtes en horari de matí i vesprada, des del 17 de febrer fins a l’11 de maig. Destacar que el preu del curs és de 150€.

Calvo ha indicat que “aquesta formació està adreçada especialment per als joves interessats en millorar les seues competències que, en aquest cas, els permetrà adquirir tècniques específiques d’animació grupal, al mateix temps que incideixen en l’educació en valors”.

Les inscripcions per al curs es poden realitzar fins al 15 de febrer a través del següent enllaç:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeBPzurCId_empRSutfCxRNIW9Yj9IpJVH95_cJdcS_FicbwA/viewform?pli=1

Comparteix:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Llegeix més!

També et pot interessar

𝐒𝐚𝐧𝐭 𝐑𝐚𝐟𝐚𝐞𝐥 𝐚𝐜𝐨𝐧𝐬𝐞𝐠𝐮𝐞𝐢𝐱 𝐮𝐧𝐚 𝐬𝐮𝐛𝐯𝐞𝐧𝐜𝐢𝐨́ 𝐝𝐞 𝟕.𝟓𝟎𝟖,𝟎𝟖 € 𝐝𝐞 𝐥𝐚 𝐃𝐢𝐩𝐮𝐭𝐚𝐜𝐢𝐨́ 𝐩𝐞𝐫 𝐚 𝐠𝐚𝐫𝐚𝐧𝐭𝐢𝐫 𝐞𝐥 𝐒𝐞𝐫𝐯𝐞𝐢 𝐝𝐞 𝐏𝐫𝐨𝐦𝐨𝐜𝐢𝐨́ 𝐝𝐞 𝐥’𝐀𝐮𝐭𝐨𝐧𝐨𝐦𝐢𝐚 𝐏𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧𝐚𝐥 (conegut com a Unitat de Respir) per als nostres majors

L’Ajuntament de Sant Rafael continua treballant pel benestar de tots els seus veïns i veïnes, i en aquest sentit ha aconseguit una subvenció de 7.508,08