Carlos Mazón denuncia el “retard injustificable” del Corredor Mediterrani i critica el “menyspreu” del Govern central a la Comunitat Valenciana

Qualifica el Corredor Mediterrani com una infraestructura “clau per a la competitivitat i la cohesió social” de la Comunitat Valenciana i “per al futur que mereix Espanya”
Assenyala que més de 5 milions de valencians “clamen per estar en la primera velocitat en tots els aspectes”
El president de la Generalitat ha participat en el 7é Acte Empresarial pel Corredor Mediterrani i segona revisió mèdica semestral de 2023 que ha tingut lloc en IFEMA

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, ha denunciat el “retard injustificable” del Corredor Mediterrani “que evidencia el menyspreu” del Govern central a la Comunitat Valenciana, especialment pel que fa a esta infraestructura “clau per a la competitivitat i la cohesió social” i “per al futur que mereix Espanya”.

Així s’ha manifestat el cap del Consell durant l’assistència al 7é Acte Empresarial pel Corredor Mediterrani i segona revisió mèdica semestral de 2023 realitzat al Palau Municipal de Congressos d’IFEMA i organitzat per l’Associació Valenciana d’Empresaris (AVE).

Durant la intervenció, el president ha explicat que la Comunitat Valenciana “necessita una eixida per a les seues mercaderies” que li permeta mantindre la “capacitat i qualitat” i que un nou retard del Corredor Mediterrani resulta “incomprensible”.

Així, ha advertit que la Comunitat Valenciana “no es conforma a quedar-se arrere” i necessita esta infraestructura per a conformar un “eix ferroviari i social” que millore la competitivitat i contribuïsca també al creixement del producte interior brut (PIB) espanyol.

“Més de 5 milions de valencians clamen per estar en la primera velocitat en tots els aspectes”, ha assenyalat Mazón, que ha enumerat els assumptes que el Govern central té “pendents” amb la Comunitat Valenciana com ara l’ampliació del port de València, l’aigua, les ajudes a la ceràmica, la reforma del sistema de finançament autonòmic o la millora de les inversions dels pressupostos generals de l’Estat.

A l’acte ha assistit també el vicepresident primer i conseller de Cultura i Esport, Vicente Barrera; la consellera d’Hisenda, Economia i Administració Pública, Ruth Merino; la consellera de Medi Ambient, Aigua, Infraestructures i Territori, Salomé Pradas, i la consellera d’Innovació, Indústria, Comerç i Turisme, Nuria Montes.

Comparteix:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Llegeix més!

També et pot interessar

𝐒𝐚𝐧𝐭 𝐑𝐚𝐟𝐚𝐞𝐥 𝐚𝐜𝐨𝐧𝐬𝐞𝐠𝐮𝐞𝐢𝐱 𝐮𝐧𝐚 𝐬𝐮𝐛𝐯𝐞𝐧𝐜𝐢𝐨́ 𝐝𝐞 𝟕.𝟓𝟎𝟖,𝟎𝟖 € 𝐝𝐞 𝐥𝐚 𝐃𝐢𝐩𝐮𝐭𝐚𝐜𝐢𝐨́ 𝐩𝐞𝐫 𝐚 𝐠𝐚𝐫𝐚𝐧𝐭𝐢𝐫 𝐞𝐥 𝐒𝐞𝐫𝐯𝐞𝐢 𝐝𝐞 𝐏𝐫𝐨𝐦𝐨𝐜𝐢𝐨́ 𝐝𝐞 𝐥’𝐀𝐮𝐭𝐨𝐧𝐨𝐦𝐢𝐚 𝐏𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧𝐚𝐥 (conegut com a Unitat de Respir) per als nostres majors

L’Ajuntament de Sant Rafael continua treballant pel benestar de tots els seus veïns i veïnes, i en aquest sentit ha aconseguit una subvenció de 7.508,08