La Diputació de Castelló finalitza la campanya #PorUnaEuropaEnMovimiento amb joves esportistes reconeguts de la província per a celebrar la Setmana Europea de l’Esport 2023

La campanya audiovisual difosa per xarxes socials ha comptat amb la participació de José Luis Ballester, Lucía Sánchez, Sebastián Mora i Brad Benavides

“A través d’aquesta campanya de divulgació d’Europe Direct Castelló es persegueix visibilitzar a grans esportistes de la província i que el seu testimoni servisca d’ajuda per a augmentar la participació i la realització d’activitats físiques de tota mena”, ha indicat la vicepresidenta María Ángeles Pallarés

La Diputació de Castelló a través del Centre Europe Direct Castelló, dona per conclosa la campanya audiovisual #PorUnaEuropaEnMovimiento amb l’objectiu de celebrar la Setmana Europea de l’Esport 2023 a la província de Castelló.

Un any més, la Diputació de Castelló s’ha unit a la Setmana Europea de l’Esport que té lloc tots els anys del 23 al 30 de setembre i, en aquest cas, l’objectiu de la campanya audiovisual per a xarxes socials impulsada per la institució provincial ha sigut promoure una ciutadania més activa i saludable, al mateix temps que destacar els valors europeus associats a l’esport.

Així, durant quatre dies es van publicar quatre continguts audiovisuals sobre quatre joves esportistes reconeguts de la província de Castelló que han obtingut assoliments destacats recentment en cadascun dels seus esports.

El primer torn va ser el de José Luis Ballester, golfista de 19 anys que actualment es troba en el #19 del Top mundial, estudia a Arizona State University i els seus majors assoliments han sigut doble campió d’Europa per equips representant Espanya i campió d’Europa individual aquest últim estiu.

El segon torn va ser el de Lucía Sánchez, té 18 anys i practica halterofília. Ha aconseguit ser Subcampiona d’España Sub15 en les tres modalitats: arrancada, dos temps i total olímpic i l’any passat, va quedar tercera d’Espanya en les tres modalitats.

El tercer, Sebastián Mora, campió del món durant tot un any en la modalitat de ciclisme en pista. A més, va estar en dos Jocs Olímpics on va obtindre dos diplomes olímpics.

Últim protagonista, Brad Benavides pilot de Fórmula 2 de 23 anys. El seu objectiu és aconseguir ésser pilot de Fórmula 1.

La vicepresidenta de l’àrea Econòmica, María Ángeles Pallarés, al costat del diputat d’Esports, Iván Sánchez, ha rebut hui als esportistes protagonistes dels vídeos i com ha indicat la vicepresidenta, “a través d’aquesta campanya de divulgació d’Europe Direct Castelló es persegueix visibilitzar a grans esportistes de la província i que el seu testimoni servisca d’ajuda per a augmentar la participació i la realització d’activitats físiques de tota mena”.

A més, com a novetat, enguany s’ha comptat amb la participació del Centre Europe Direct Albacete albergat a l’Ajuntament d’Albacete, amb el qual s’ha reforçat la col·laboració i s’han obtingut uns resultats excel·lents.

La Setmana Europea de l’Esport

Aquesta iniciativa de la Comissió Europea, que es continua celebrant anualment des de 2015, té com a meta reduir la inactivitat de la ciutadania europea i adoptar un estil de vida saludable i actiu. Es tracta d’un esforç per part de la Comissió Europea a contribuir de manera significativa al benestar de la ciutadania europea.

Els destinataris que poden sumar-se a aquesta iniciativa #BeActive Europea són les Comunitats Autònomes, municipis, centres educatius, centres esportius, universitats i centres de treball. Poden realitzar-se a nivell comunitari sent coordinades per la Comissió, a nivell nacional, regional i local es troben coordinades pel Consell Superior d’Esports.

Comparteix:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Llegeix més!

També et pot interessar

𝐒𝐚𝐧𝐭 𝐑𝐚𝐟𝐚𝐞𝐥 𝐚𝐜𝐨𝐧𝐬𝐞𝐠𝐮𝐞𝐢𝐱 𝐮𝐧𝐚 𝐬𝐮𝐛𝐯𝐞𝐧𝐜𝐢𝐨́ 𝐝𝐞 𝟕.𝟓𝟎𝟖,𝟎𝟖 € 𝐝𝐞 𝐥𝐚 𝐃𝐢𝐩𝐮𝐭𝐚𝐜𝐢𝐨́ 𝐩𝐞𝐫 𝐚 𝐠𝐚𝐫𝐚𝐧𝐭𝐢𝐫 𝐞𝐥 𝐒𝐞𝐫𝐯𝐞𝐢 𝐝𝐞 𝐏𝐫𝐨𝐦𝐨𝐜𝐢𝐨́ 𝐝𝐞 𝐥’𝐀𝐮𝐭𝐨𝐧𝐨𝐦𝐢𝐚 𝐏𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧𝐚𝐥 (conegut com a Unitat de Respir) per als nostres majors

L’Ajuntament de Sant Rafael continua treballant pel benestar de tots els seus veïns i veïnes, i en aquest sentit ha aconseguit una subvenció de 7.508,08