La Diputació de Castelló promou la digitalització d’empreses rurals amb el repte de generar oportunitats a l’interior

La Diputació de Castelló promou la digitalització de les petites i mitjanes empreses, així com d’idees de negoci afavorides per emprenedors de l’àmbit rural amb l’objectiu d’incentivar les oportunitats a l’interior de la província de Castelló.

Es tracta d’un dels pilars del govern de la primera presidenta de la Diputació Provincial, Marta Barrachina, que ha decidit apostar per l’interior com a territori de futur amb mesures eficaces que generen ocupació, benestar i fidelitat al territori.

Per a aconseguir-ho, el govern que lidera Marta Barrachina canalitza les seues accions a través de les Oficines Accelera Pime Rural, encarregades de desenvolupar la jornada i facilitar i acompanyar als interessats en l’aprofitament de recursos digitals.

El servei es prestarà des de les diferents oficines situades a Vall d’Alba, Morella, Albocàsser, Lucena i Segorbe i estaran dirigides pel personal tècnic de cadascuna de les oficines. La temporalització de les mateixes s’estableix entre el mes vinent d’octubre i fins a abril per a municipis que reunisquen almenys sis empreses o emprenedors interessats. El termini per a sol·licitar la participació en la jornada finalitzarà el divendres 29 de setembre.

El repte de crear oportunitats a l’interior i garantir futur a les famílies que lliurement han fixat la seua llar en zones rurals és una meta indiscutible del projecte de govern de Marta Barrachina. I en la consecució d’objectius, la digitalització es presenta com una eina útil i eficaç, capaç de facilitar l’emprenedoria i crear nous models de negoci basats en les noves tecnologies.

Per a això, la jornada no sols presenta els múltiples avantatges que brinden les tecnologies de la informació. A més, defineix els serveis de les Oficines Accelera Pime Rural i desgrana les claus de la digitalització empresarial, informació sobre les ajudes oferides a través del kit digital i desenvolupa el diagnòstic inicial de maduresa digital a les empreses assistents.

Dirigit a municipis de menys de 20.000 habitants, cal assenyalar que les Oficines Accelera Pime Rural tenen com a principal objectiu ajudar emprenedors i empreses a ser més competitives a través de les eines que ofereix la digitalització, treballant directament amb les comunitats locals per a proporcionar-los els recursos que necessiten i tindre èxit amb les tecnologies digitals.

En definitiva, una ferramenta útil que la institució provincial ofereix i que es troba localitzada en les cinc oficines dels centres CEDES dins del marc de la convocatòria 2021 de Red.es. Una entitat pública adscrita al Ministeri d’Assumptes Econòmics i Transformació Digital a través de la Secretaria d’Estat de Digitalització i Intel·ligència Artificial i que es finança pel Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència a través dels fons Next Generation EU.

Per a sol·licitar la realització de la jornada al seu municipi tenen a la seua disposició el següent formulari: https://goo.su/kika

En aquest enllaç trobaran els requisits per a sol·licitar jornades sobre digitalització empresarial: https://goo.su/SwI2XT1

Comparteix:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Llegeix més!

També et pot interessar

𝐒𝐚𝐧𝐭 𝐑𝐚𝐟𝐚𝐞𝐥 𝐚𝐜𝐨𝐧𝐬𝐞𝐠𝐮𝐞𝐢𝐱 𝐮𝐧𝐚 𝐬𝐮𝐛𝐯𝐞𝐧𝐜𝐢𝐨́ 𝐝𝐞 𝟕.𝟓𝟎𝟖,𝟎𝟖 € 𝐝𝐞 𝐥𝐚 𝐃𝐢𝐩𝐮𝐭𝐚𝐜𝐢𝐨́ 𝐩𝐞𝐫 𝐚 𝐠𝐚𝐫𝐚𝐧𝐭𝐢𝐫 𝐞𝐥 𝐒𝐞𝐫𝐯𝐞𝐢 𝐝𝐞 𝐏𝐫𝐨𝐦𝐨𝐜𝐢𝐨́ 𝐝𝐞 𝐥’𝐀𝐮𝐭𝐨𝐧𝐨𝐦𝐢𝐚 𝐏𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧𝐚𝐥 (conegut com a Unitat de Respir) per als nostres majors

L’Ajuntament de Sant Rafael continua treballant pel benestar de tots els seus veïns i veïnes, i en aquest sentit ha aconseguit una subvenció de 7.508,08