L’Ajuntament de Sant Jordi invertirà més de 60.000€ per a generar cinc ocupacions directes al poble

Iván Sánchez Cifre: “La nostra obsessió és crear més llocs de treball i ajudar a millorar les oportunitats al poble”

L’Ajuntament de Sant Jordi facilitarà treball a cinc persones que estan aturades gràcies a una inversió de més de 60.000 euros entre aquest estiu d’enguany i agost de l’any que ve. Això ha sigut possible gràcies a quatre línies d’ajudes i subvencions que ha aconseguit l’equip de Govern de programes competitius de foment de l’ocupació promoguts per la Generalitat i la Diputació.

Iván Sánchez Cifre, alcalde de Sant Jordi, ha assegurat que “la nostra obsessió és ajudar a crear més llocs de treball i contribuir a millorar les oportunitats al poble. A més, gràcies a aquestes contractacions, que inclouen dones i joves, millorarem els serveis que prestem a les veïnes i veïns del poble. Estem dirigint la major part dels nostres esforços a buscar oportunitats laborals a les persones desocupades del poble, incloses també les de més de 30 anys, que solen tindre càrregues familiars i moltes vegades tenen menys oportunitats per a reingressar en el mercat laboral”.
Avalem 2023 (Explus) permet donar treball a una persona de més de 30 anys durant un any, amb una ajuda de 17.160 euros. Aquesta plaça és per a una persona que ja ha començat a treballar des del 17 d’agost.

L’Ajuntament de Sant Jordi també s’ha adherit a Emdona 2023, per a dones desocupades i dotat amb 17.000 euros. Gràcies a això es pot contractar una treballadora durant nou mesos, que desenvoluparà tasques de neteja en la via pública.

Empuju 2023 (Avalem Joves), és un altre pla de la Generalitat al qual ha accedit l’equip de Govern que dirigeix Iván Sánchez Cifre. Això permet contractar una persona de menys de 30 anys durant un any, amb una aportació de 17.169 euros. La persona contractada farà treballs de peó d’obra pública.

Finalment, l’Ajuntament de Sant Jordi ha contractat també dues persones dins del Pla d’Ocupació impulsada per la Diputació Provincial de Castelló, gràcies a una aportació de 8.888,88 euros. Durant tres mesos faran tasques de serveis públics d’utilitat per als veïns del poble.

Comparteix:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Llegeix més!

També et pot interessar

𝐒𝐚𝐧𝐭 𝐑𝐚𝐟𝐚𝐞𝐥 𝐚𝐜𝐨𝐧𝐬𝐞𝐠𝐮𝐞𝐢𝐱 𝐮𝐧𝐚 𝐬𝐮𝐛𝐯𝐞𝐧𝐜𝐢𝐨́ 𝐝𝐞 𝟕.𝟓𝟎𝟖,𝟎𝟖 € 𝐝𝐞 𝐥𝐚 𝐃𝐢𝐩𝐮𝐭𝐚𝐜𝐢𝐨́ 𝐩𝐞𝐫 𝐚 𝐠𝐚𝐫𝐚𝐧𝐭𝐢𝐫 𝐞𝐥 𝐒𝐞𝐫𝐯𝐞𝐢 𝐝𝐞 𝐏𝐫𝐨𝐦𝐨𝐜𝐢𝐨́ 𝐝𝐞 𝐥’𝐀𝐮𝐭𝐨𝐧𝐨𝐦𝐢𝐚 𝐏𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧𝐚𝐥 (conegut com a Unitat de Respir) per als nostres majors

L’Ajuntament de Sant Rafael continua treballant pel benestar de tots els seus veïns i veïnes, i en aquest sentit ha aconseguit una subvenció de 7.508,08